پرورش نوآوری و کارآفرینی بایددر نظام آموزشی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین ریاضی اصفهانی، عضو  هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با بیان اینکه تشکل‌های صنفی با پیگیری و تلاش در رفع مشکلات مشترک به تقویت بخش خصوصی کمک می کند افزود: مجامع عمومی همچون کانون کارآفرینی استان تهران با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و کارآفرینان و شرکت‌هایی از صنوف مختلف با انتقال تجربیات خود می‌توانند به رفع مشکلات کمک کرده و در رشد فعالیت های اقتصادی نوآورانه و کارآفرینی اثربخش باشند.

ریاضی با اشاره به نقش کارآفرینی و نوآوری در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در نظام آموزشی نحوه و چگونگی ارائه آموزش‌ها بایستی تدوین گردد. آموزش ها با محتوای کلیشه ای نمی‌تواند به پرورش استعداد ها در بروز نوآوری کمکی کند.

این کارافرین موفق گفت: طرح محتوای آموزشی با برانگیختن حس کنجکاوی و جستجوی پاسخ برای بدست آوردن آموزش ها می‌تواند فرد را بسوی نوآوری و کارآفرینی ببرد و سبب شکوفایی در فعالیت‌های تحقیقاتی و اشتغال نوآورانه گردد.

وی با اشاره به  تنگناها ، نیازها ، کمبودها ، رقابت و ارتباطات گروهی در حوزه کارآفرینی گفت: این چالش ها  می تواند  سبب کارآفرینی گردد  و با بومی سازی تولید محصولات و خدمات به رفع تنگناها و نیازهای جامعه یاری رساند.

انتهای پیام/

Posted in Blog   

Author: adminweb